Kale Dor Kayiko Sarien XIX. edizioa

2018/06/21
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

KDK Sariak motibaziorako tresna dira ikasle ijitoentzat eta horrek eskolako arrakasta eta ikasten jarraitzea dakar.
Ospakizuna ekitaldi publikoa da, saria ematen zaie ikasle ijitoei eskolako etapa bat arrakastaz gainditzen badute.
Ekitaldi horretara joaten dira ijitoen artean erreferente diren pertsonak, erakundeetako agintariak, ikastetxeetakoak, klaseko ikaskideak, sariak jasoko dituztenen familiak eta sarituak, jakina.
Aurten, aurreko beste edizio batzuetan bezala, saria emateko ekitaldia Deustuko Unibertsitateko Auditoriumean izango da.