BAC Inbertsio Foroaren XVII. edizioa – DeustoInvest eta Crecer +

BAC Inbertsio Foroaren XVII. edizioa - DeustoInvest eta Crecer +
2016/11/03
Aula 34 – Deusto Business School – Campus Bilbao. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Lehiakortasuneko Euskal Institutuko Crecer+ Business Angels sareak (Deustuko Unibertsitatea) BAC+ Inbertsio Foroaren XVII. edizioa antolatu du. Ekialdia Deusto Business School zentroan egingo da (Deustuko Unibertsitateko La Comercial eraikina, Bilboko Campusa, 34. aretoa), azaroaren 3an, 16:00etan.
Aurtengo edizioan bost proiektu ekintzaile aurkeztuko ditugu:

1. Fauna basatia monitorizatzeko gailuak garatu eta saltzen dituen enpresa.
  2. Wellness Profesional eta Wellness Médico izeneko programak, teknika aurreratuenak erabilita eta 4 edo 5 izarreko hoteletan, mundu guztian, aplikatzeko moduko protokoloa garatu duen enpresa.
  3. Online plataforma ofline laguntzarekin, edozein emakumek, eta klik gutxi eginda, aukera izateko, nahi izan arren aurkitzen ez dituen zapatak diseinatu eta erosteko Espainian, eta % 100 eskuz eginda.
  4. Ezpondak auskultatzeko sistema garatu eta saltzea, etengabeko urruneko monitorizazioa duena, alarmak sortzen dituena eta sentsore inklinometrikoa darabilena neurketa autonomo robotizatuak egiteko.
  5. Medikuntza erregeneratiboa eta berriztatzailea, trauma edo edozein eratako patologien ondorioz gaixotu edo kaltetutako ehunak berregin eta birsortzeko terapiak garatzen dituena.

Izena emateko deitu Asier Añibarrori, 944 456 345 telefonora.