Droga-menpekotasunetako Aurrerakuntzei buruzko XXV. Sinposioa: “Komunitate garapena, Osasuna eta Bizi kalitatea”

Droga-menpekotasunetako Aurrerakuntzei buruzko XXV. Sinposioa:  “Komunitate garapena, Osasuna eta Bizi kalitatea”
2018/12/10
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

2018ko abenduaren 10ean, Droga-menpekotasunetako Aurrerakuntzei buruzko XXV. Sinposioa izango da: “Komunitate garapena, Osasuna eta Bizi Kalitatea”. Ekitaldia Deustuko Unibertsitateko Auditoriumean izango da (Bilbao).

Sinposioaren antolatzailea Deustuko Drogamenpekotasunen Institutua da  eta babeslea Eusko Jaurlaritzako Osasun Saileko Osasunaren eta Adikzioen zuzendaritza.

Izena emateko inprimakia

Iruzkin bat

1. Hola, soy ex alumni MBA De Donostia promoción 2011, soy chileno. Junto a un amigo estamos impulsando a nivel parlamento una ley de salud mental. Me podrían hacer llegar información de este symposium desde ya agradecido