Modelo inclusivo – Participativo vasco de empresa: Sus características concretas y su paralelismo con el Caso IDOM

Modelo inclusivo - Participativo vasco de empresa: Sus características concretas y su paralelismo con el Caso IDOM
06/11/2018
Aula 34 – Executive Education – Deusto Business School – Campus Bilbao. Hermanos Aguirre, 2-1º – 48014 Bilbao

Deusto Business Alumnik gonbidapena egiten dizu parte hartzera, azaroaren 6an, 18:30ean, jardunaldi honetan: Euskal enpresa eredu inklusibo-parte hartzailea: Ezaugarri bereziak eta IDOM kasuarekiko paralelismoak.

Oraingoan, gurekin izango ditugu Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentea; Juan Manuel Sinde, Arizmendiarrietaren Lagunen Elkarteko proiektuaren koordinatzailea eta Fernando Querejeta, IDOMeko Bazkideen Batzordeko presidentea.

Programa:

18:30. Deusto Business Alumniko presidente Agustín Garmendiaren ongietorria.

18:35. Euskal enpresa eredu inklusibo-parte hartzailearen aurkezpena. Juan Manuel Sinde, Arizmendiarrietaren Lagunen Elkarteko proiektuaren koordinatzailea:

– Globalizazioaren eta garapen zientifiko eta tekniko azkarraren erronkei erantzuna ematea.
– Printzipio ispiratzaileak.
– Ardatz nagusiei buruzko proposamen zehatzen garapena:
– Erantzunkidetasuna, lankidetza eta pertsonekiko ardura oinarri dituen kultura.
– Langileek parte hartzea kudeaketan, emaitzetan eta jabetzan.
– Proiektu kolektiboaren iraunkortasunak lehentasuna izatea interes taldeen interesen gainetik.
– Erantzunkizuna oinarrian duen komunitatearen beharren aurrean.

19:00. IDOM kasua. Fernando Querejeta, IDOMeko Bazkideen Batzordeko presidentea.

-Balioak
-Praktiken kudeaketa:
-Sozietate eredua

19:30. Galderak:

Irailaren 27an, Eusko Legebiltzarrean, legebiltzar-talde guztiek aho batez onartu zuten Ez Legezko Proposamena, Euskal enpresa eredu inklusibo eta parte hartzailea sustatzeko. Eredu horri buruzko hausnarketa egiten aritu da, 2014. urtetik, enpresetako zuzendari talde bat, EAEko sentsibilitate politiko desberdinetako pertsona, sindikalista eta arrakasta handiko enpresariekin batera.

Izena emateko…