Deustalks con Sergio Rodas, Director de Marketing en EFOR, Internet y Tecnología
Rodasek Marketinaren Automatizazioaren kontzeptuaren azalpena eskainiko du, bi arlotan arreta jarrita:
Nola egin dezaket errealitate eta artikulatu nire negozio emaitzen hazkundea, nire erabiltzaileekiko harremana hobetuz, modu azkar eta eraginkorrean, bezeroarengan esperientzia positiboa sortuz?
Prozesu horren bidez lortzen da enpresa bateko produktu edo zerbitzu baten salmentaren amaierako faseak automatizatzea.
Onuradun nagusiak:
Jakizu zeintzuk diren zure kanpaina eta marketin prozesuak automatizatzearen abantailak.
Erabil ezazu komunikazio pertsonalizatua zure bezeroekin.
Lortu zure kanpainen inpaktu handiago portaera marketinari esker.
Lortu denbora gehiago eta gehitu erantzuteko azkartasun eta gaitasuna bezeroekin.
Amaieran aperitiboa eskainiko da hallean.