Deusto International Talk – Feminización de la pobreza: entre el trabajo productivo y el reproductivo

Deusto International Talk - Feminización de la pobreza: entre el trabajo productivo y el reproductivo
17/11/2021
Online

Pobreziaren feminizazioa: produkzio lanaren eta erreprodukzio lanaren artean: generoa du pobreziak? Elkarri lotuta dauden bi desberdintasunen inguruko eztabaida: pobreziak genero-arrakalan duen eragina eta ekitate gabezia horren eragina pobreziaren sortzaile modura.

Jarduera hau Ekuadorko Pontificia Universidad Católicaren eta Deustuko Unibertsitatearen arteko lankidetzan antolatu da.

Panelistak

• Ivonne Tellez Patarroyo: irakaslea eta ikertzailea, Ekuadorko Unibertsitate Katolikoa. Ikusi profila.
  • Aritz Arano Irizar: nazioarteko praktika profesional solidarioen programaren koordinatzailea eta irakasle gonbidatua, Deustuko Unibertsitatea. Ikusi profila.

Eguna eta ordua: asteazkena /2021/11/17 – 16:00h CET

Hizkuntza: gaztelania

Izena ematea: doakoa da  inprimaki hau beteta

Kontaktua: udglobal@deusto.es