Taller: Potencia tu carrera profesional con el Executive MBA

01/12/2021
Online

Zure karrera profesionala bultzatu nahi duzu? Ba dakizu Executive MBA (EMBA) dela jauzi egiteko baliabide perfektua?

Ezagutu itzazu zure helburuak lortzen lagunduko dizuten gakoak, karrera profesionalean eta talentuan aditua den Quico Cerdárekin,

ENBAren barruko tailer praktiko hau abenduaren 1ean izango da, 12:00etan, eta online egingo da.

Eman izena

Hizlariari buruz:

Quico Cerdá Zuzenbidean eta MBAn lizentziaduna da IE Business Schoolen. Karrera Profesionalen zuzendari gisa lan egin du Enpresa Institutuan, eta Giza Baliabideen zuzendari Ernst & Young Zerga Bulego Juridikoan. Gaur egun, bertako zerbitzu profesionalean egiten du lan, Talent & Coach Partnersen. Enpresa hori espezializatua dago Zuzendarien eta profesionalen hautaketa eta bilaketa arloetan, eta lanbide karreraren eta coachingaren kudeaketa gaietako aholkularitzan.

Informazio gehiago:

Nerea Pérez