2. Foroa. Ventura: Eragin handiko ekintzailetzak sustatuz

2017/06/06 – 2017/06/07
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Kapitala bilatzen ari zara zure Ekintzailetza hurrengo mailara eramateko?

Deusto Business Schoolek, helburua duenez Madrilen ekintzailetza sustatzeko eta hazten ari diren enpresei laguntzeko, Toushka Capitalek lideratutako topaketa baten antolaketan ari da lankidetzan. Ekitaldia ekainaren 6an eta 7an izango da Madrilgo Deusto Business Schoolen (Castelló, 76).

Hori dela eta, gonbidatzen ditugu funtzionatzen ari diren eta finantzaketa bila ari diren startups-ak, izena eman dezaten honekin doan inprimakia jaitsita, adierazitako helbidera bidali beharko dira maiatzaren 26a baino lehen. “Beste batzuk” atalean, “Madrid Foro Empresarialek gonbidatuta” jar dezakezue.

Informazio gehiago