Business Angels Eskolaren 4. Edizioa

2015/07/01 – 2015/07/03
Ingenio aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Uztailaren 1, 2 eta 3an Business Angels Eskolaren 4. edizioa ospatuko da. Enpresaburu, zuzendaritzakide, inbertitzaile berri eta hainbat pertsonari begirakoa da eskola, baldin eta nahi badute business angels gisa hasi, arlo horretako esperientzia areagotu eta inbertitzaile-elkarte bateko kideak izan.

Era berean, interesgarria da pertsona ekintzaileentzat, nahi badute ikasi nola lortzen den finantzazioa Business Angels bidez eta negozioaren zein arlo hartzen dituen aintzat proiektuan inbertitzeko.