Amaiera ekitaldia: “Behar ditugun gizarte eta lanbide zerbitzuak”

Amaiera ekitaldia:
2023/06/15
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Datorren ostegunean, ekainak 15, Deustuko Unibertsitatean izango da “Behar ditugun gizarte eta lanbide zerbitzuak” gaiari buruzko amaiera ekitaldia, Bizkaiko Foru Aldundiko Enplegu, Berdintasun eta Gizarteratze Sailarekin batera. Saioa “Oinarri kontzeptualak, etikoak eta metodologikoak Bizkaiko gizarteratzean esku hartzen duten langileentzat” ikastaroaren barrukoa da.

Ekitaldiak helburu bikoitza izango du. Alde batetik, topaketa eta hausnarketarako gunea sortzea, arreta errealitate berriari eta gizarte-konplexutasun berri horri heltzeko behar diren gizarte zerbitzuetarako oinarri gisa. Ildo horretan, “Gizarte Zerbitzuen Legearen Aurreproiektu” berriaren inguruko hausnarketak aurkeztuko dira, ikerketa eta prestakuntza gako nabarmen eta beharrezko gisa duten garrantzia, eta “Esku-hartze sozialean pertsonarengan oinarritutako arreta ereduaren” azalpena.

Bestalde, ekitaldia irekia izango da, EAEko hiru lurraldeetako esku hartze sozialaren eremuan interesa duten profesional eta partikular guztiei zuzendua, sektorean parte hartzen dugun eragile guztien artean sortzen den ezagutza zabaltzeko bidea izan dadin.
Data: 2023ko ekainak 15
Lekua: Auditoriuma
Ordua: 9:00 – 14:00

Izena ematea

2 iruzkinak

1. Kaixo. El próximo día 15 no me voy a poder unir presencialmente al acto de clausura del curso. Nos comentaron el último día de la formación, que había posibilidad de asistir de manera on line, pero el único link que tenemos, es para asistencia presencial. ¿Me inscribo a través de ese mismo, o vais a habilitar otro diferente?.

Eskerrik asko.

Susana.

2. Hola Susana,

Desde Deusto Agenda desconocemos ese dato. Lo mejor es que contactes directamente con los organizadores de la formación para que te puedan aclarar ese punto.

Un saludo,