Zosmasariak emateko ekitaldia

2015/05/27
Aula 005. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Zosmasariak Lehiaketaren V. Edizioko sariak emateko ekitaldia maiatzaren 27an izango da, Deustuko Unibertsitateko Donostiako campusean. Ekitaldia Zosmamedia Komunikabide Agentziak antolatu du, Deustuko Unibertsitateko Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko Komunikazio Saila, Noticias de Gipuzkoa eta Osakidetzaren laguntzarekin.

Lehiaketan, Deustuko Unibertsitateko Komunikazioko Graduko 3. mailako ikasleek parte hartu dute. Gipuzkoako Osakidetzarako publizitate plana garatu dute.

Zosmasarien asmoa da profesionalen errealitatea Deustuko Unibertsitateko ikasleei hurbiltzea, eta, ondorioz, lotura egiazkoagoa eta hurbilagoa sortzea enpresa-arloaren eta unibertsitateko ingurune pedagogikoaren artean.