Alumni Day, Iñigo Urkullu Eusko Jaurlaritzako Lehendakariarekin eta Domingo Mirón Accentureko presidentearekin

2022/04/28
CaixaForum en Madrid. P.º del Prado, 36, 28014 Madrid

Aurten, 2022an, Deusto Business Alumniren mendeurrena ospatzen dugu. Hori dela eta, elkarteak bizirik, malgutasunez eta egoera berrietara egokituta jarraitzen duela ospatu nahi dugu, eta hori guztia etorkizuneko proiekzioarekin.

Mendeurrena dela eta antolatutako ekitaldien barruan, 100 urtera iristen den Espainiako negozio-eskoletako ikasle ohien lehen elkarte gisa, Deustu Business Alumnik Madrilen apirilaren 28an 19:00etan CaixaForumen ospatzen duen Alumni Day ekitaldiarekin hasiko gara. Deusto Business School-eko ikasle ohi guztientzat antolatutako ekitaldia da, berriro elkartzeko unea.

Ospakizunaren barruan, Eusko Jaurlaritzako lehendakari Iñigo Urkulluren hitzaldia izango dugu eta Domingo Mirón Accentureko presidenteak digitalizazioari eta jasangarritasunari buruzko hitzaldi akademikoa emango du.

Mahaian, Deustuko Unibertsitateko errektore José María Guibert eta Deusto Business Alumniko lehendakari Agustín Garmendia egongo dira.

19:00. Ongietorria

José María Guibert, Deustuko Unibertsitateko errektorea.

Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko lehendakaria.

19:20. Digitalizazioari eta iraunkortasunari buruzko ponentzia akademikoa

Domingo Miron, Accentureko lehendakaria.

19:55. Esku-hartzea eta amaiera

Iñigo Urkullu, Eusko Jaurlaritzako lehendakaria.

Amaieran, kocktail batez gozatu ahal izango da, ikasle ohien topaketa ospatzeko, mendeurrenaren urtean.

100 urte gehiagorako!

Beharrezkoa da izena ematea esparrura sartzekoa.

Izena emateko…