Alumni Day Madrilen – Deusto Business Alumniren eguna – Alumni DBA

Alumni Day Madrilen - Deusto Business Alumniren eguna - Alumni DBA
2019/04/04
Edificio CEOE. Diego de León, 50, 28006 Madrid

Deusto Business Alumniko presidente Agustín Garmendiak, gonbidapena egiten dizu Alumni Day ospatzeko Madrilen. Ekitaldia apirilaren 4an izango da, CEOEko Auditoriumean.

Gurekin izango du Antonio Garamendi, CEOEko presidentea, eta gaur egungo egoera eta erronka ekonomikoak izango ditu hizpide.  Harekin batera egongo dira, Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentea; Juan Pedro Moreno, Espainiako Accenture presidentea eta Luc Theis, Deusto Business Schooleko zuzendari nagusia.

Ekitaldiren helburua da Deusto Business Alumni – Alumni DBAren Eguna ospatzea, Madrilen eta topaketaz gozatzea Deusto Business Schooleko ikasle ohien Alumni DBA elkarteko bazkide eta lagunekin.

Amaieran, koktela eskainiko zaie ekitaldian parte hartu duten guztiei.

Izena emateko…