ANULADO-Ikastaroa: “Haurtzaroa eta Nerabezaroa, ikuspegi psikoanalitikotik”

ANULADO-Ikastaroa:
2017/10/20 – 2017/10/27
Por determinar

Haurtzaroa eta Nerabezaroari buruzko zikloa, Psikologia eta Hezkuntza Fakultateko Deusto Alumnik antolatua, 2017ko urriaren 20an eta 27an izango da (bi ostiral jarraian). Ikastaroan profesional desberdinekin egingo da lan, eta hauek dira helburuak:

• Identifikatzea zein gari eman behar zaion lehentasuna entzute psikoanalitikoan eta nola ulertu pertsonak arrazionalki eta kontzienteki esaten duena baino harago.
  • Garatzen dagoen gizakiarenak diren adierazpenak aztertu eta bereizi beste batzuetatik, hau da eboluzioan oztopo izan daitezkeenak, ondoeza, sufrimendua eragiten dutenak, eta sarritan bizitza oztopatzen dutenak.
  • Praktika klinikoarekin lotutako kontuak identifikatu eta ebaluatu kasu partikularren bidez.

Informazio gehiago