Deusto Business Alumniko Ohiko eta Ezohiko Batzar Nagusiak

2021/06/14
Areto Digitala (Edukiera 32). Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Honen bidez, Deustu Business Alumniko Ohiko eta Ezohiko Batzar Nagusietarako deia egiten dizuegu. Ekainaren 14an izango dira Donostian.
Aurreikuspenen arabera, Ohiko Batzar Orokorra 17:00etan hasiko da, bigarren deialdian.
Ezohiko Batzar Orokorra jarraian egingo da, Ohiko Batzar Orokorra egin ondoren.
Batzarrak telematikoki egingo dira, eta bakarrik bertaratuko dira: presidentea, Agustín Garmendia; zuzendari nagusia, Naiara Tobalina; idazkaria, José San Blas, eta Deusto Business Alumni eta Deusto Business Schooleko ordezkariak.
Bazkide guztiek izango dute Batzarra zuzenean jarraitzeko aukera, gure webgunearen azalean agertuko den bannerraren bidez: www.alumnidba.es. Sartzeko, zure NAN zenbakia idatzi beharko duzu. Webgune pribatu horretan, honako hauek izango dituzu:
– Zuzenekoaren erreproduzigailua.
– Galderak egiteko txata.
– Bozkatzeko inprimakia erreproduzitzailearen azpian.
Ondoren, grabazioa kontsultatu ahal izango da gure webguneko Batzarraren atalean.
Berrikuntza gisa, 10, 25 eta 50 urte betetzen dituzten ikasle ohien omenaldiak bereiziko ditugu. Aurten, 1970, 1995 eta 2010eko promozioen omenaldiak egingo ditugu, iazkoak eta aurtengo 1971, 1996 eta 2011koak, irailaren 24an Donostian eta urriaren 1ean Bilbon. Aurrerago jakinaraziko dizkizuegu deialdi honen xehetasunak.
Batzarrei begira, gogorarazi nahi dugu garrantzitsua dela zure boto-ordezkaritzak kudeatzea eta helaraztea (desberdinak izango dira ohiko eta ezohiko bilerarako).

Izena emateko…