B Arratsaldeak Euskadin – Inspiraziorako arratsaldeak

2017/02/23
Faculty Club-a. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Deusto Business Alumnik gonbidatzen zaitu hurrengo B Arratsaldea Bilbon saiora. Elkarreraginean arituko zara BIKOnsulting, Triodos Bank y A&B Laboratorios enpresekin eta B Corp Mugimendua ezagutzeko aukera izango duzu. Enpresek euren ikuspegitik aztertuko dute munduko enpresarik onenek nola lideratzen duten mugimendua.

Saioa enpresa eta ekintzaileei zuzenduta dago, bereziki enpresa izateko eta gizartean duten eragina hobetzeko bide berritzaileak ireki nahi dituztenei.

Programa:

Guillermo Dorronsoro, Deusto Business Schooleko dekanoa.

Ongietorria eta B Arratsaldeak Euskadin saioaren aurkezpena.

Pablo Sánchez eta Iñigo Larraya – B Corp Spain: Qué es y cómo influye en las empresas y en la sociedad el movimiento B Corp.

Javier Goikoetxea eta Iván del Caz – Bikonsulting (B Corp de Euskadiko 1. enpresa): Una economía con propósito hacia el bien común y presentación del NESI Forum.

Dionisio Txaparro – Triodos Bank: Un banco con una misión transformadora.

Jon Kepa Izaguirre – A&B Laboratorios: La sostenibilidad integrada en la empresa.

Etorritakoekin elkarreraginean: B eragina ebaluatzeko tresnaren oinarriak. Nola neurtu eta hobetu gure enpresek duten eragina?

Ekitaldia otsailaren 23an, osteguna, izango da, 18:30ean.

B arratsaldeen helburua da B Corp enpresa komunitatea indartzea eta mugimendu horretan interesa duten enpresa guztiak gonbidatzea inspirazio saioetan parte hartzera, gizarteko aldaketarako agenteak izan gaitezen.

B Corp enpresen komunitateak 2.000 B Corp baino gehiago ditu 50 herrialde baino gehiagotan. Europan 300 B Corp enpresa baino gehiago dago, ekintzaile irudimentsuen komunitate honetara elkartu direnak eta irabazi ekonomikoak eta gizarte eta ingurumeneko onurak bateragarri egiten dituztenak.

Para inscribirte…