Back to University. Europar Batasuna Zuzenbide Fakultatean

2023/10/27
Aula 265 de la Facultad de Derecho. Edificio La Literaria. Universidad de Deusto. Avenida de las Universidades 24 48007 Bilbao

Gure ikasle ohia, Ana Gómez Tena, gure fakultatera itzuli da Back to University programaren barruan. Programa horri esker, Europar Batasuneko funtzionarioak beren prestakuntza zentroetara itzuli ahal izango dira, Europar Batasuneko hainbat alderdiren berri emateko.

Urriaren 27an bilkura egingo dugu, eta Gómez Tena andreak Europar Batasuneko hainbat alderdi aurkeztuko dizkigu: erakunde-sistema, Europako Parlamenturako 2024ko hauteskundeak, Europako Itun Berdea eta Next Generation Funtsak, eta, batez ere, legelari batek EBko erakundeetan egiten dituen zereginak eta han lan egiteko modua.

Izena emateko esteka (kopuru mugatua)