Begoña Marañón, Cadena Ser irratiaren zuzendaria Euskadin, Ikastetxe Nagusian izan da

2023/11/16
Colegio Mayor Deusto. 48014

Azaroaren 16an, osteguna, Begoña Marañon Unanue PRISA MEDIA taldeko ordezkari berriak Ikastetxe Nagusia bisitatuko du, ikasleekin bazkaria partekatzeko eta bere ibilbide profesionalari buruz hitz egiteko.

Marañon (Donostia, 1963) Komunikazioan doktorea da, Humanitateak-Komunikazioan eta Historian lizentziatua, Ikerketa, Aholkularitza eta Gizarte Berrikuntzan masterra, hori guztia Deustuko Unibertsitatean. Deusto Business School-en in Business Innovation masterra ere badu, eta Esadeko sailburuentzako Promociona prestakuntza-programak egin ditu.

Marañon duela 40 urte baino gehiagotik dago PRISA taldearekin lotuta, eta 2007tik gaur egun arte Ser irrati kateko eskualdeko zuzendaria izan da Euskadin.