Bitcoin. Iraultza ala beste burbuila bat?

2018/06/07
Edificio Aranzadi. Universidad de Deusto, Mundaiz Kalea, 50, 20012 San Sebastián

Zergatik sortu da Bitcoin iraultza? Nola funtzionatzen du dibisa digital horrek? Zer dago hazkunde azkar horren atzean? Aditu askok esaten dute burbuila bat dela, horrela da?

Galdera horiei erantzuteko, Deusto Business Schoolek masterclass batera gonbidatzen zaitu: “Bitcoin. Revolución o ¿una nueva burbuja de los tulipanes?”, Hizlaria Prosper Lamothe ekonomialari ospetsua izango da. Ekitaldia ekainaren 7an izango da Deusto Business Schooleko Donostiako campusean (Aranzadi eraikina, Mundaiz Kalea 50).

Hitzaldi hori dela eta, Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboa (PEDF) 2019ko edizioko nobedadeak emango dira ezagutzera.

Izena emateko

Prosper Lamothe

Finantza Ekonomiako katedraduna da Madrilgo Unibertsitate Autonomoan, eta PEDFko irakaslea lehenengo ediziotik. LAMOTHE & SOMALO FORENSIC S.L. eta LFC EAFI S.L. enpresetako sortzailea eta bazkidea da. Jose de la Vega Fundazioko patronatuko presidentea da eta Europako Aurrezki Behatokiaren aholku batzordeko kidea. Espainiako Ekonomialarien Kontseilu Orokorreko Enpresen Balorazioko Adituen Batzordeko eta Finantza Azterlarien Espainiako Institutuko Enpresen Baloratzaileen Batzordekoa kidea. Finantza gaien inguruan hainbat liburu eta artikulu idatzi ditu, gaztelaniaz, ingelesez eta frantsesez.