BERTAN BEHERA Europak Adimen Artifizial seguru eta arduratsurako bidea ireki du

El eurodiputado Javier Zarzalejos

2024/02/22
Icaza Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Europa Pressek, Europako Parlamentuarekin elkarlanean, antolatzen duen zure EUropa proiektua da, eta helburua da erakundeak gazteei eragiten dieten gaietan eta hartzen diren erabakiek eguneroko bizitzan nola eragiten duten zabaltzea.
Oraingo honetan, informazio topaketa Deustuko Unibertsitatean antolatu da, eta adimen artifizialaren gaia eta arauen beharrak jorratzen ditu, seguruagoa eta arduratsuagoa izan dadin.
Javier Zarzalejos eurodiputatua, Maria Luisa Sanchez Barrueco irakaslea, Europar Batasuneko Zuzenbidean aditua, eta Matxalen Garcia Europa Press Euskadiko ordezkariak moderatutako ikasleen ordezkari bat izango dira ‘Europak IA segurua eta arduratsua lortzeko bidea irekitzen du’ mahai-inguruan.
Izena emateko esteka

Informazio gehiago: