“Dena kantatu: infernutik paradisuraino”. Danteren “La divina comedia” ri buruzko solasaldia

2021/12/15
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Dante Aligheri poeta eta idazle italiarraren heriotzaren 700. urteurrena dela eta, Deustuko Unibertsitateak “Dena kantatu: infernutik paradisuraino” izeneko solasaldia egongo da datorren asteazkenean, abenduak 15. Parte hartzaileak Patxi Lanceros eta Fernando Bayon Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko irakasle eta ikertzaileak izango dira.

Ekitaldia 19:00etan izango da, Bilboko campuseko CRAI Liburutegiko Ellacuría aretoan, eta Jonatan Carok aurkeztuko du. Patxi Lancerosek eta Juan Barjak sortutako “La divina comedia” lanaren edizio berriari balioa emango dio, Sandro Botticelliren ilustrazioekin, Juan Calatravaren saiakera ikonografiko batekin batekin batera.

Izan ere, “La Divina Comedia” -ren kartografia teologikoa, poetikoa, politikoa… arreta handiz trazatu zuten gogoeta eta irudimen danteskoek hura osatzen duten hiru espazio handietan (Infernua, purgatorioa, Paradisua), eta testuinguru hori gaur egunera arte iraunarazi da kultur birsortze kontaezinetan.

Sarrera librea izango da lekua bete arte