Zibersegurtasuna: Nola babestu gure enpresa Ziber Erasoetatik. Babes teknikoa eta enpresakoa

2017/10/05
Aula 34 – Executive – Deusto Business School – 3ª planta. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Urriaren 5ean, ostegunean, Deusto Business Schooleko 3. solairuko 34. gelan izango da SPRIrekin lankidetzarekin antolatutako Teknologia eta Kudeaketari buruzko Hitzaldien hirugarren eguna, izenburu hau izango du: Zibersegurtasuna: nola babestu gure konpainia Ziber Erasoetatik. Babes teknikoa eta enpresakoa. Ikastaroan ikusiko dugu zein de eraso horietatik ondoen babesteko modua.

Parte hartzaileak: Iñaki Tellería, Aon Espainiako Broker Líneas Financieras, Vicente Martin, Panda Security-ko Pre Sales Manager España, eta Isidro Fernández de la Calle, Euskaltel enpresetako Marketing Korporatiboko zuzendaria. Moderatzailea: José San Blas, Deusto Business Alumniko zuzendari nagusia.

Lekua: Icaza aretoa – Deusto Business Schoolen 3. solairua – Bilboko campusa
Data: 2017ko urriaren 5a, osteguna.
Ordua: 9.30ean.

Para inscribirte…