Berrikuntzako Gosariak: “Innovar en la intersección de ideas, conceptos y culturas”

Berrikuntzako Gosariak:
2019/01/23
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek Berrikuntzako Gosarien Zikloaren estreinaldira gonbidatu nahi zaitu. Ekimena Innovaspain-ekin lankidetzan garatu da eta helburu du berrikuntza prozesuen azken joerak eta erronkak dituzten hainbat arlotako adituekin eztabaidatzea.

Lehenengo gosaria, Errenazimentuko Medici efektuan inspiratutakoa da eta Berritu ideia, kontzeptu eta kulturen arteko elkargunean izenburua du, urtarrilaren 23an egingo da, arratsaldeko 9:30etan, Deusto Business Schoolen Madrilen (Castelló 76). Hainbat kontzeptu aztertuko ditu, hala nola polimatia (ezagutza eta diziplina ezberdinen arteko lotura) testuinguru gero eta aldakor eta ezustekoan bizirauteko.

Horretarako, Diziplina desberdinetako hiru aditu, Rodrigo Cortés (Buried / Buried, Blackwood), Coco Dávez artista eta Ilunion / ONCEko exekutiboko Fernando Riaño zuzendaria, mahai inguruan arituko dira euren erronkak, jardunbide egokiak eta ikasitako ikasgaiak aztertzen, gaur egungo testuinguruari aurre egiteko. Ekitaldiko moderatzailea Francisco González Bree irakasle eta artista izango da.

Jarduera, Master in Business Innovation (MBI) programaren barrukoa da eta irekita dago berrikuntza garapen eta aldaketaren motortzat duten guztientzat, eta networking arloa aztertuko du gosariaren aurretik eta ondoren.

Izen ematea

Informazio gehiago: