#Disruptive zikloa Global Exchange-ko Isidoro J. Alanísekin, DBS Executivek antolaturik

2015/01/21
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló 76, Madrid

17:00etan, Madrilgo Deusto Business Schooleko egoitzan, DBS Executivek #Disruptive zikloa ospatuko du Isidoro J. Alanís-ekin. Deusto Business Schoolek ziklo hau jarri du martxan, ezagutzeko zeintzuk diren esperientzia berritzaile eta arrakastatsuak sektore tradizional batzuetan, esaterako, turismoan, nekazaritzan, merkataritzan edo osasungintzan. Isidoro J. Alanís, Global Exchange taldeko Presidente eta CEOa, Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako graduduna da Antonio de Nebrija Unibertsitatean. AEBn eta Espainian jaso zuen formazio akademikoa, turistetan espezializatutako finantza zerbitzuen enpresen kudeaketa integrala modu profesionalean ardatz hartutik. 1996an, 23 urte baino ez zituela, Eurodivisas konpainia sortu zuen, Grupo Global Exchangeko enpresa nagusia. Enpresa horrek gaur egun 15 filial ditu atzerrian eta, bere arloko enpresen artean, munduko hirugarrena izatea lortu du.