#DISRUPTIVE zikloa Javier Villaseca SociosInversores.com taldeko bazkide eta zuzendari nagusiarekin

2016/10/26
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Hiztegiak ematen duen definizioaren arabera, “disruptibo” hitza fisikatik dator eta bat-bateko etena eragiten duenari egiten dio erreferentzia. Ekonomia berrian, disruptibo gisa identifikatzen dira baliorik gehien sorrarazten duten ekintzaileen berrikuntzak. Ekintzaileek iritsi duten sonak ekarri du berrikuntza disruptiboak IKTekin soilik identifikatzea. Deusto Business Schoolek #DISRUPTIVE zikloa jarri du martxan jakiteko zeintzuk diren esperientzia berritzaile eta arrakastatsuak sektore tradizional batzuetan; esaterako, turismoan, nekazaritzan, merkataritzan edo osasungintzan.

Hilero ezagutuko ditugu horrelako istorio ekintzaileak, goizeko kafea hartzen dugun bitartean, Deusto Business Schooleko egoitzan, Madrilgo Castelló 76 kalean.

Izen ematea

Javier Villaseca. Konpainiako sortzailea, zuzendari nagusia eta kontseilari ordezkaria, eta gainera lan egiten du SociosInversores Taldearen filialean, Emprestamo-n. Talde hori P2B maileguetarako plataforma berritzailea da, fakturak aurreratzea du ardatz, eta bertako Administrazio Kontseiluko kide da. 2014an, Entrepreneur of the Year sari jaos zuen, European Business Awards-en.

SociosInversores.com

2011n sortutako plataforma da, Equity Crowdfunding edo partaidetzazko finantzaketariri buruzko gaztelaniazko lehenengoa. SociosInversores.com finantzaketa tradizionalen ereduen mekanismo alternatiboa eta osagarria da, Inbertitzaileek enpresen partaidetzak eta akzioak jasotzen dituzte jartzen duten kapitalaren truke. Horrela Ekintzaileek eta Enpresek hazteko behar duten kapitala lortzen dute, inbertitzaileen sare zabal bati esker.

Informazio gehiago:

Irene Pérez