Global Law zikloa. Diego Rodríguez-Pinzón: “Logros y desafíos del sistema inter-americano de Derechos Humanos”

Diego Rodríguez-Pinzón - Washington College of Law (American University)

Diego Rodríguez-Pinzón – Washington College of Law (American University)

2017/03/15
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Giza Eskubideen Sistema Interamerikarrak aurrerakuntza nabarmenak egin ditu azken urteotan, baina Giza Eskubideen Batzorde eta Gorte Interamerikarrak zeri ekin handiak ditu oraindik ere. Diego Rodríguez Pinzónek, Giza Eskubideen Akademiako eta American University-ko Washingtongo Zuzenbide Fakultateko  Giza Eskubideetako zuzendarikideak, hainbat gai jorratuko ditu hitzaldian: Sistema Interamerikarraren rola bakerako eta demokraziarako trantsizio egoeretan, eta zuzenbide estatua sendotzea, edo Giza Eskubideen Batzordearen eta Gorte Interamerikarren papera konstituzio nazionalen aurrean azken urteotan; eta munduaren eskualde horretako talde zokoratu eta baztertuetan bereziki.  Horrekin batera, Sistemaren erronkak zeintzuk diren ere azalduko du, zelan ari den arazo horiei aurre egiten eta mekanismoak sendotzen, ikuskaritza zeregina betetzeko, eta zer itxaron daitekeen etorkizunari begira.
 Izen-ematea*:
Formularioa
* Leku kopuru mugatua. Ezinbestekoa da izena ematea ekitaldira joateko.
 Harremanetarako94 413 90 20