Deusto Merkataritza Zirkulua: “Gobernu Korporatiboaren arloko berrikuntzak”

2017/06/29
Faculty Club-a. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deusto Merkataritza Zirkuluak 4. bilera egingo du datorren ostegunean, ekainak 29, Deusto Business Schooleko Faculty Clubean, 18:00etatik aurrera.

Oraingoan, bilerako gai nagusia “Gobernu Korporatiboaren arloko berrikuntzak” izango da. Gurekin izango dugu Jesús Alfaro Aguila-Real, Merkataritza zuzenbideko katedraduna eta Madrilgo Autónoma Unibertsitateko irakasle titularra.

Programa:

18:00 Merkataritza Zirkuluaren laugarren saioaren inaugurazioa

Ramón Múgica Alcorta. Notarioa

Gema Tomás Martínez and. Zuzenbide Fakultateko dekanoa. Deustuko Unibertsitatea.

18:10 Zirkulua gaur egun

David Fernández de Retana Abokatua. Uría Menéndezeko bazkidea.

18:20 Hitzaldia

Izenburua: Los acuerdos de la Junta de Socios, la prohibición de unanimidad y novedades en materia de su impugnación.

Jesús Alfaro Aguila-Real. Merkataritza Zuzenbideko katedraduna. Madrilgo Unibertsitate Autonomoko irakasle titularra.
Gaiaren eta hizlariaren aurkezlea Inmaculada Herbosa izango da. Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Zibileko irakasle titularra.

19:15 Eztabaida.

Moderatzailea: Jorge Caramés Puentes. Abokatua. IMQ taldeko idazkari nagusia.

20:00 Saioaren amaiera