Ekintzailetza Korporatiboko kluba Angel Uzquiza Santalucía Seguroseko Berrikuntza zuzendariarekin

2017/02/23
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek DBSko Ekintzailetza Korporatiboko Klubaren saio bat antolatu du. Nazioarteko praktikarik onenen inguruko eztabaida eta ezagutza foro egonkorra da, berrikuntza ireki izenez ezagutzen denaren arlokoa. Ekimenaren helburua da enpresa handien aldaketaren kudeaketa hobea erraztea, ekintzaileen eta berritzaileen laguntzarekin.

Laneko gosari erara antolatuta, 25 parte hartzaile elkartuko dira, enpresa handietako zuzendariak, konfidentzialtasun giroan, euren korporazioak berrikuntza irekian duen esperientzia besteei erakusteko.

Izen ematea

Ángel Uzquiza

Santalucía Seguroseko Berrikuntza zuzendaria da, Berrikuntzan esperientzia handia du, bai arlo estrategikoko plangintzan (Design Thinking eta Lean Startup proiketuak eta metodologia, Berrikuntza Kultura eta Open Innovation), bai Berrikuntza estrategia kudeatu eta ezartzen hainbat enpresetan (Berrikuntza taldeen kudeaketa). Hainbat unibertsitate eta eskoletako irakaslea da: Bankinter Berrikuntza Fundazioa, The Valley Digital Business School eta EOI. Psikologian lizentziatua Madrilgo Unibertsitate Autonomoan, eta Enpresen Kudeaketako  Masterra, Comillaseko Universidad Pontifician. Fue alumno del Programa Ejecutivo de Experiencia de Cliente en la EOI (2014-2015) y Profesional Certificado en Experiencia de Cliente DEC en 2015.

santalucía eta santalucía IMPULSA

Laurogeita hamar urte baino gehiagoko ibilbidea egin du familia arloko arriskuen aseguruen arteko lider modura, gaur egun santalucia familien beharrei eta kezkei zerbitzu integralak ematen dituen talde sendo modura ari da sortzen, duten helburua da balio ekonomiko eta sozial handiagoa sortzea modu iraunkorrean.

santalucía IMPULSA  bost urte baino gutxiago duten proiektu berritzaile eta startupei eskainitako programa da. Eskaintzaren barruan, batetik, azelerazio prozesu bakarra eta aukera modu proaktiboan kolaborazioak eta sinergiak lortzeko santalucia aseguruekin, eta bestetik, programak dirutan eskaintzen dituen hiru sarietako bat irabaztea.

Informazio gehiagorako:

Irene Pérez