Ekintzailetza Korporatiboko Kluba, Jordi Escruela Correoseko Berrikuntzako zuzendariordearekin

2017/04/20
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek DBSko Ekintzailetza Korporatiboko Klubaren saio bat antolatu du. Nazioarteko praktikarik onenen inguruko eztabaida eta ezagutza foro egonkorra, berrikuntza ireki izenez ezagutzen denaren arlokoa. Ekimenaren helburua da enpresa handien aldaketaren kudeaketa hobea erraztea, ekintzaileen eta berritzaileen laguntzarekin.

Laneko gosari erara antolatuta, 25 parte hartzaile elkartuko dira, enpresa handietako zuzendariak, isilekotasun giroan, berrikuntza irekian euren korporazioaren esperientzia besteei erakusteko.

Izen ematea

Jordi Escruela

Correoseko Berrikuntza zuzendariordea da, nazioarteko enpresetan sektore askotako esperientzia du. Antolaketa eta Sistemen zuzendaria izan da Telepizzan, Antolaketako zuzendaria Grifols-en, Ingeniaritzako zuzendaria Software eta Call Center  eDreams-en, Director de Organización y Sistemas del Grupo Industrial Petit taldeko Antolaketa eta Sistemen zuzendaria; Deutsche Bankeko Gerentea, Director de Desarrollo de Software de Regal Insurance-ko Softwarearen garapeneko zuzendaria; DMR Consulting-eko Gerentea eta Accenture aholkularitzan 6 urte baino gehiago. Ingeniari Kimikoa da Bartzelonako Unibertsitatean eta PDD, IESEn.