Ekintzailetza Korporatiboko Kluba Mikel Lasa KIC InnoEnergy Iberiako CEOarekin

2019/09/26
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Deusto Business Schooleko Ekintzailetza Korporatiboko Klubera. Nazioarteko praktikarik onenen inguruko eztabaida eta ezagutza foro egonkorra da, berrikuntza ireki izenez ezagutzen denaren arlokoa. Ekimenaren helburua da enpresa handien aldaketarako kudeaketa hobea erraztea, ekintzaileen eta berritzaileen laguntzarekin. Laneko gosari erara antolatuta, 25 parte hartzaile elkartuko dira, enpresa handietako zuzendariak, konfidentzialtasun giroan, berrikuntza irekian euren korporazioaren esperientzia besteei erakusteko.

Ekintzailetza Korporatiboko Kluba Chatham House Rules bidez garatuko da. Arau horiek ez dira aplikatuko ekitaldian kazetariren bat egonez gero, kasu horretan  argi adieraziko zaie parte hartzaileei.

Izen ematea

Mikel Lasa.

Mikel lasa KIC InnoEnergy-ko batzorde exekutiboko kide da eta haren filialaren CEOa Iberia eskualderako. Bere karreran, loturak ezartzen aritu da negozioen munduaren, ikerketa aplikatuaren eta hezkuntzaren artean, hasiera batean automobilgintzaren barruan eta, gero, energia sektorean.

InnoEnergy proiektuari lotu aurretik, Apia XXI ingeniaritzako teknologia eolikoko saileko buru izan zen eta aerosorgailuen azterketa eta diseinuko eremuko buru gisa lan egin zuen  CENER – Energia Berriztagarrien Zentro Nazionalean. Horren aurretik, Robert Bosch GmbH enpresako korporazio zerbitzuetako ikertzaile aritu zen eta kalitateko ingeniari, Valeo enpresan.

Ingeniari industriala da Nafarroako Unibertsitatean; doktore Magdeburgo-ko Otto-von-Guericke-n eta Deustuko Unibertsitateko MBA.

KIC InnoEnergy

KIC InnoEnergy SE (Societas Europeas) egoitza Holandan duen enpresa da eta Europako 24 herrialdetan du jarduera. 2010ean sortu zen, garapenerako lankidetza printzipio publiko eta pribatuari esker, EIT – European Institute of Innovation and Technology babesle zela.

InnoEnergy-k Europako berrikuntza ekosistema handiena garatu eta kudeatzen du energiaren sektorean. Ekosistema hori gaur egun 400 erakundek baino gehiagok osatzen dute (gehienetan multinazionalak, ETEak eta startupak), eta energia-kateen eta energia bektoreen lotura gehienetan daude.

InnoEnergyren jarduera negozio berritzaileen garapena eta pertsonen eta talentuaren garapena azkartzea da, EBk ezarritako energia sektorearen eraldaketa beharrei jarraiki. Horretarako, berrikuntzarako laguntza programa desberdinak ditu eta urtero 100 milioi euro inbertitzen ditu eragin eta hazkunde potentzial handia duten ekimen berritzaileetan.

Argibide gehiagorako:
Irene Pérez