Medikuntzari buruzko solasaldia Ikastetxe Nagusian

2024/03/15
Colegio Mayor Deusto. 48014

Ikastetxe Nagusiak bere ikasleetako baten gurasoak izango ditu gonbidatu hurrengo solasaldian. Medikuntzaren munduko pertsona garrantzitsuak dira Sevillan, hiri horretan bizi baitira eta beren lanbidean aritzen baitira. Mirella Piera Gaboli Virgen del Rocio/HUVR Unibertsitate Ospitaleko pediatra da. Pediatria Saila, Pneumologia Pediatrikoaren Espainiako Elkarteko (SENP) idazkaria, eta Enrique de Álava Casado, Medikuntza eta Kirurgiako doktorea. Sevillako Virgen del Rocío Unibertsitate Ospitaleko Anatomia Patologikoko Kudeaketa Klinikoko Unitateko zuzendaria eta Sevillako Biomedikuntzako Institutuko ikertzaile arduraduna.