Bazkari-solasaldia, José Galíndez Enpresarien Zirkuluko presidente eta Solarpackeko lehendakariordearekin

2023/04/19
Palacio Euskalduna – Euskalduna Jauregia. Avenida Abandoibarra, 4, 48011 Bilbao

Deusto Business Alumnik Bazkari solasaldia antolatu du, Deloitterekin elkarlanean, apirilaren 19an, asteazkena, 13: 30ean, Euskalduna Jauregian, Bilbon.

Hizlari gisa, José Galíndez Enpresaburuen Zirkuluko presidente eta Solarpackeko lehendakariordeak parte hartuko du, “Enpresariak sortzeko erronka.

Gure gizarteek liderrak behar dituzte. Lider politikoak, lider sozialak, sindikalak eta enpresa liderrak. Azken horiei “enpresari” esaten diegu, enpresa, lanpostuak, jarduera ekonomikoa eta ingurunerako aberastasuna sortuz ekiten dutelako.

Erakusketa honetan, Galindezek gizarteak behar adina enpresari sortzeko behar dituen osagaiak, gure aurretik izan diren enpresaburu belaunaldien ezaugarriak eta sortu behar diren enpresari berrien ezaugarriei buruzko espekulazioa errepasatuko ditu: zein izan behar da haien prestakuntza, ezagutza, portaera, denborak, aliatuak? Nola prestatu behar litzateke gizartea haiei lekua emateko, beroa, arnasa?

Bazkari solasaldian Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentea, eta Javier Giral, Deloitteko iparralderako bazkide zuzendaria, izango dira. Solasaldiaren moderatzaile arituko da  Mikel Larreina, Deusto Business School-eko Nazioarteko eta Erakunde Harremanetarako dekanordea.

Ekitaldiaren garapena honako hau izango da:

13:30 h. Agustín Garmendia Deusto Business Alumniko presidentearen ongietorri-hitzak.

13:35 h. Javier Giral, Deloitteko iparraldeko bazkide zuzendaria.

13:45 h. José Galíndez Enpresarien Zirkuluko presidente eta Solarpackeko presidenteordearen hitzaldia.

14:15 h. Mikel Larreina Deusto Business School-eko Nazioarteko eta Erakunde Harremanetarako dekanordeak moderatutako eztabaida.

15: 00etan Networking/Cocktail.

Deusto Business Alumni organiza una Comida-Coloquio, en colaboración con Deloitte, el miércoles día 19 de abril a las 13.30 horas en el Palacio Euskalduna – Euskalduna Jauregia en Bilbao.

Como ponente participará José Galíndez, presidente del Círculo de Empresarios y vicepresidente de Solarpack, con una ponencia bajo el título: El reto de generar empresarios.

Nuestras sociedades necesitan de líderes. Líderes políticos, líderes sociales, sindicales y también de líderes empresariales. A estos últimos les llamamos empresarios porque emprenden creando empresa, puestos de trabajo, actividad económica, riqueza para el entorno.

En esta exposición Galíndez, repasará los ingredientes necesarios para que la sociedad genere suficientes empresarios, las características de las generaciones de empresarios que nos han precedido y especulará sobre las características de los nuevos empresarios que tienen que surgir: ¿cuál debe ser su preparación, su conocimiento, su comportamiento, sus tiempos, sus aliados? ¿Cómo debería prepararse la sociedad para darles cabida, calor, aliento?

En la Comida – Coloquio estará acompañado por Agustín Garmendia, presidente de Deusto Business Alumni, y Javier Giral, socio director de Deloitte en Zona Norte. El debate estará moderado por Mikel Larreina, Vicedecano de Relaciones Internacionales e Institucionales de Deusto Business School.

El desarrollo del evento será el siguiente:

13.30 h. Palabras de bienvenida de Agustín Garmendia, presidente de Deusto Business Alumni.

13.35 h. Javier Giral, socio director de Deloitte en Zona Norte.

13.45 h. Ponencia de José Galíndez, presidente del Círculo de Empresarios y vicepresidente de Solarpack.

14.15 h. Debate moderado por Mikel Larreina, Vicedecano de Relaciones Internacionales e Institucionales de Deusto Business School.

15.00 h. Networking/Cocktail.

Para inscribirte…