Bazkari Solasaldia Accentureko zuzendari nagusi eta Global Leadership Councileko kide Matthias Alonsorekin

2018/11/15
Torre Iberdrola – planta 23 – Plaza de Euskadi, 5. Plaza de Euskadi, 5

Alumni DBAk gonbidapena egiten dizu Deusto Business Alumniren Bazkari Solasaldira, Accentureko zuzendari nagusi eta Global Leadership Councileko kide Matthias Alonso izango dugu gurekin eta Energia eredu berriari buruzko hitzaldia emango du. Iberdrolarekin lankidetzan.

Ekitaldian, Alonsok bere ikuspegia azalduko du mundu osoko energiaren ereduaren eraldaketari buruz, baita trantsizioaren erronkei eta aukerei buruz ere, sistema desikaztuagoa, deszentralizatuagoa eta digitalizatuagoa lortzeko.

Oraingo honetan, Iberdrola Dorreko 23. solairuan egingo da, azaroaren 15ean, ostegunean, 14:00etan.

Beharrezkoa da eraikinera sartzeko DNIa aurkeztea.

Izena emateko…