Egitezko Ekintzailetzako Master Dualaren V. edizioa hasi da

2021/09/21

Deustuko Unibertsitateko Ekintzailetza Ekintzailetzan Master dualaren bosgarren edizioa irailaren 20an hasiko da, Deustuko Unibertsitateko Bilboko campusean. Irekiera eta ongietorri saioan honako hauek hartuko dute parte: Victor Urcelay, Ekintzailetza eta Enpresa Harremanetako errektoreordea; Jose Luis Larrea, Lab Deustu Sozialeko Aholku Batzordeko presidentea; Janire Gordon, Egitezko Ekintzailetzako Master dualaren zuzendaria; Isabel Fernandez, Deustu Dualeko Berrikuntza Proiektuen koordinatzailea; Roberta Vicente, Berrikuntza eta Ekintzailetza teknikaria.

Profesionalak erakundeetan proiektu berritzaileak eta barne ekintzaileak sortzen eta abian jartzen prestatzera bideratuta dago masterra, eta edozein fakultatetan aldez aurretik unibertsitate prestakuntza duten pertsonei zuzenduta dago, diziplinartekotasuna sustatzen baitu zentzu guztietan.

Masterreko lehen fasean, edizio honetako parte hartzaileek gure berrikuntza eta ekintzailetza ekosisteman erreferente diren 8 erakunde bisitatuko dituzte, erronkak taldeetan ebazteko, Design Thinking metodologia erabiliz. Bigarren fasean, erakunde laguntzaileetako batean barne ekintzailetzako proiektu baten diseinuan eta gauzatzean gidari arituko dira, prestakuntza dualari esker 6 hilabeteko lan kontratuaren bidez.