Nola gehitu dezakete teknologiak eta Big Datak funtzio finantzarioaren balioa?

2020/01/17
Deusto Business School Donostia. Camino Mundaiz 50

Nola aldatu dute teknologia berriek finantzen mundua? Nola ari da eraldatzen Big Data finantza sailen egunerokotasuna?

Berrikuntza teknologikoek eta datuek negozio baten gero eta ikuspegi zehatzagoa lortzeko aukera ematen dute. Horregatik, aktibo ukiezinen balioa hobeto neurtu eta, horrela, beren enpresa bultzatu nahi duten finantzen profesionalek adierazle berri horiek hartu beharko dituzte, behar bezala interpretatzen ikasi beharko dute eta, horrela hartu beharko dituzte negozio erabakiak, horietan oinarrituta.

Deusto Business Schoolek gonbidapena egiten dizu zerbitzu profesionalen sinadurako bazkide Javier Lizarraldek emango duen klase magistralera joateko. Hitzordua, gosari formatuan, urtarrilaren 17an (ostirala) izango da, goizeko 9:00etan, Donostiako gure egoitzan ( Aranzadi eraikina - Mundaizerako bidea 50).

Klase magistralean, Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboa aurkeztuko da. Programa horren XII. Edizioa urtarrilaren 31n hasiko da eta zabalik dago matrikula egiteko epea.

Breakfast PEDF & Knowledge-ren agenda

9:00: Kafea eta ongietorria