Hitzaldi-solasaldia, Laura Abasolo Telefónica Taldearen Finantza eta Kontroleko zuzendari nagusiarekin

2019/09/25
Espacio Fundación Telefónica. Calle de Fuencarral, 3, 28004 Madrid.

Alumni DBAk atsegin handiz gonbidatzen zaitu Laura Abasolo Telefónica Taldearen Finantza eta Kontroleko zuzendari nagusiarekin batera egingo den Hitzaldi-Solasaldira: Las telecomunicaciones en el corazón de la revolución digital. Un evento desarrollado en colaboración con Telefónica.

Gurekin izango dugu Agustín Garmendia Deusto Busines Alumniko presidentea ere.

Hitzaldian, Laura Abasolok telekomunikazioen sektorearen oraingo eta etorkizuneko egoeraz hitz egingo digu, gaur egun dugun iraultza digitalaren arlo nagusiaz, eta azalduko du Telefónica eraldaketa teknologikoaren aitzindaria dela, epe luzerako iraunkortasuna bermatzen duten balioak argi definiturik.

Gure helburua da dituzun galderei erantzunak ematen laguntzea, hori dela eta, solaserako espazioa eskainiko dizugu eta joaten diren guztiak protagonista harturik esperientziak partekatuko ditugu bertan.

Para inscribirte…