DBS Executiven hitzaldia Logroñon Berrikuntzaz eta negozio eredu berriez, Francisco Gonzalez Breeren eskutik

2015/02/17
Club de Marketing de La Rioja . c/ Medrano 12, Logroño

Deusto Business School Executivek hitzaldi bat antolatu du, “Innovación y nuevos modelos de negocio”, Francisco González Breeren eskutik. González Bree Deusto Business Schooleko Berrikuntzako irakaslea eta Master in Business Innovationeko zuzendari akademikoa da, eta 15 urte baino gehiagoko esperientzia du multinazionaletan eta enpresa teknologikoetan. Saioan, berrikuntza prozesuetan, negozio eredu berrietan eta metodologia arin eta berezietan sakonduko da, enpresen lehiakortasuna hobetzeko, bezeroari era aktiboan entzunez. Argibide gehiago.