Emilio Ontiverosen hitzaldia: La economía mundial y española en 2018: riesgos y oportunidades

2018/02/02
Edificio Aranzadi. Mundaiz 50

Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboaren hasiera dela eta, Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu hitzaldi honetara: La economía mundial y española en 2018: riesgos y oportunidades. Emilio Ontiveros da hizlaria, programa horretako ekonomialari eta irakasle ospetsua.

Hitzaldia urtarrilaren 26an izango da, 18:30etatik aurrera, Madrilgo Deusto Business Schoolen (Castelló 76).

Izen ematea

Emilio Ontiveros

Deusto Business Scholeko Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboko irakaslea. Enpresa Zientzietako lizentziatua eta doktorea. Enpresa Ekonomiako Katedraduna Madrilgo Unibertsitate Autonomoan. Analistas Financieros Internacionales S.A. eta Afi Escuela de Finanzas S.A.-ko sortzaile eta Presidentea da, Afiko enpresak dira biak. Erakunde ekonomiko eta sozial garrantzitsu batzuetako kide eta presidente da, eta hainbat sari jaso ditu bere ibilbidearen balioespen modura. Zenbait libururen egile eta egilekidea da, eta gainera, aldizkari espezializatuetan hainbat artikulu eta lankidetza ditu, ekonomiari eta nazioarteko finantzei buruz.

Argibide gehiago:

Irene Pérez