Enric Segarraren hitzaldia: Creatividad e Innovación para hacer frente a un mundo “desordenado”

2017/06/05
Colegio Oficial de Ingenieros Industriales de Gipuzkoa. Zubieta 38, bajo Donostia

Aldaketaren, nahasmenduaren eta ezin aurresan daitekeenaren garai bizi dugu, eta ezegonkortasuna da normaltasun berria. Gaur egun, berrikuntzaren bidez egokitzeko gaitasuna aktibo nagusi bihurtu da erakundeentzat. Hitzaldi honetan, Enric Segarrak azalduko digu zeintzuk diren gakoak berrikuntza sustatzeko eta instituzionalizatzeko eratuta dauden erakundeetan, aldaketa esponentziala duen munduari aurre egiteko. Gaur egungo enpresak berrasmatzeak etorkizunean abangoardian egotea bermatuko du.

Izen ematea

Enric Segarra

Deusto Business Schooleko Berrikuntzako irakaslea da eta sormenaren eta berrikuntzaren arloko Keynote speakerra. BBA eta MBA, ESADEn. Harvard Business Schooleko eta Stanford University-ko Hasso Plattner Institute for Design-eko ziurtagiria. Karrera profesionalaren hasieratik partekatu du zuzendari rola, negozio eskoletako irakaskuntzarekin. Pasadenako Art Center College of Design-eko (California) irakasle bisitaria izan da, Design Thinking metodologia garatu eta sakondu du. Empresas Ganadoras! ¿Cuál es su Secreto?¿Cuáles sus Estrategias?” liburua idatzi zuen eta hainbat artikulu dibulgatzaile prentsan eta management arloan espezializatutako aldizkarietan.

Informazio gehiagorako:

Erich Ibarrola