Guillermo Dorronsororen hitzaldia: Gestión del cambio: Una aproximación práctica para ingenieros

2016/11/22
Colegio Oficial de Peritos e Ingenieros Técnicos Industriales de Gipuzkoa. Zurriola 14, 20002 Donostia

Aldaketa azkarren garaian bizi gara, pertsonak eta erakundeak beharturik daude etengabe egokitzera. Horregatik, aldaketaren kudeaketa oso eduki praktikoa duen diziplina da, bai aldaketa geuk sustatu nahi badugu, bai beste batzuek hartutako erabakiek guregan eragin pertsonala edo profesionala badute.

Ekialdian aldaketaren kudeaketaren edo berrikuntzaren kudeaketaren ideia nagusiak eta printzipioak aztertuko ditugu, izan ere gai horiek zuzen loturik daude lidergoarekin.

Izen ematea

Guillermo Dorronsoro.

2012tik aurrera Deusto Business Schooleko dekanoa da. Gaur egun erakunde hauetako kide da: IAJBSko (International Association of Jesuit Business Schools); EGAB Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetako Batzordea; Orkestra Lehiakortasunerako Euskal Institutua eta ALBOAN fundazioa 2016ko ekainetik aurrera Euskal Herriko Unesco Etxeko lehendakaria da.

Ingeniari industrial doktorea, 1990 eta 2005 artean, bere lanbide profesionala teknologian oinarritutako negozio berriak sustatu eta kudeatzeko estrategiarekin lotutako enpresan garatu zuen, hasieran aholkulari estrategiko modura eta ondoren exekutibo modura erakunde globaletan (Accenture, Iberdrola, EDP/Naturgas, Socintec/Indra). 2005 eta 2015 bitartean, era aktiboan hartu zuen parte Euskadiko Zientzia eta Teknologia sistemaren eraldaketan (DG IK4, DG Innobasque Berrikuntza Teknologikoa, Lehendakariorde exekutiboa IK4). Irakaskuntza arloan, Master in Business Innovation-eko zuzendaria izan da Judge Business Schoolekin (Cambridge Univeristy) batera. Enpresa eta Erakundeetako Aldaketaren Kudeaketa eta Ekonomia Politikoaren Printzipioak irakasgaietako irakasle da.