Jesús Sánchez-Quiñones Renta 4 bankuko aholkulari eta zuzendari nagusiaren hitzaldia

2016/12/01
Faculty Club-a. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Deusto Business Alumnik gonbidatzen zaitu ‘Invertir y rentabilizar el patrimonio en un escenario de tipos de interés negativos’ jardunaldira. Jesús Sánchez-Quiñones, Sánchez-Quiñones Renta 4 bankuko aholkulari eta zuzendari nagusiak hartuko du parte. Ekitaldia abenduaren 1ean izango da, 18:30ean, Deusto Business Schooleko Faculty Clubean, Bilboko campusean.
Ia zeroko interes tipoak edo interes negatiboak izatea, Banku Zentralen esku hartzeak eraginda, gero eta zailago egiten du arrazoizko errentagarritasunak lortzea. Egoera horren aurrean, aurreztaile tradizionala eta inbertsore kontserbadorea gehiegizko arriskuak hartzera beharturik egon litezke.

Izena emateko…