Jordi Albaredaren hitzaldia: Cómo vender más y mejor en los próximos años

2017/01/17
Edificio La Comercial. Hermanos Aguirre 2, 48014 Bilbao

Gaur egungo merkatua gero eta globalago eta konplexuagoa da. Eskaintza eskaera baino handiagoa da, prezioen gaineko presioa gero eta handiagoa da eta lehia ere gero eta handiagoa da, baina zailagoa ezagutzen eta jarraitzen. Horretaz gain iraultza digital eta teknologikoak gure bezeroekin erlazionatzeko hainbat bide zabaltzen ditu.

Mundua aldatzen ari da, gero eta azkarrago, eta saltzeko modua ere bai. Egoera hori gero eta konplexuagoa izango da etorkizunean, orduan, zeintzuk dira gehiago eta hobeto saltzeko gakoak?

Izen ematea

Jordi Albareda

Leroy Merlingo Zuzendaritza Batzordeko kidea eta estatuko iparraldeko zuzendaria da, horretaz gain Deusto Business Schooleko Marketingeko espezialitateko salmenten zuzendaritzako irakaslea. Bere karrera profesionalean, Bizkaiko Leroy Merlinen irekieran egin zuen lan eta merkataritza eta estrategiako liderra izan da. Aurretik, aholkularitzako beste enpresa batzuetan egin du lan McKinsey & Company eta Arthur Andersen. Gaur egun hainbat proiektutan ari da, teknologia berri, gizarte berrikuntza, arte eta kultura arloan. Era berean, kultura mugimendu baten sortzailea da: Fair Saturday, mundua artearen eta kulturaren bidez aldatzeko eguna eta GKEen eta gizarte proiektuetan parte hartzen du. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziatua da, Marketing espezialitatean.

Programei buruzko informazio gehiago:

Iratxe San Vicente
Emaila: iratxe.sanvicente@deusto.es

2 iruzkinak

1. Buenas noches. Me interesa conocer cuando se efectúan presentaciones y seminarios en Madrid como la conferencia del Sr. Albareda en Bilbao.
    Muchas gracias.
    Un saludo.

1. Estimada Adriana,

En la parte superior de http://www.agenda.deusto.es tiene la opción de realizar boletines personalizados y ahí marcar la opción de la sede de Madrid. De esta manera, una vez a la semana recibirá un boletín en su email con todos los evento de la Universidad de Deusto que se realicen en nuestra sede de Madrid.

No dude en contactar con nosotros para cualquier aclaración.

Saludos cordiales,
      Deusto Business School