Jordi Albaredaren hitzaldia: Cómo vender más y mejor en los próximos años
Mundua aldatzen ari da, gero eta azkarrago, eta saltzeko modua ere bai. Egoera hori gero eta konplexuagoa izango da etorkizunean, orduan, zeintzuk dira gehiago eta hobeto saltzeko gakoak?
Jordi Albareda
Leroy Merlingo Zuzendaritza Batzordeko kidea eta estatuko iparraldeko zuzendaria da, horretaz gain Deusto Business Schooleko Marketingeko espezialitateko salmenten zuzendaritzako irakaslea. Bere karrera profesionalean, Bizkaiko Leroy Merlinen irekieran egin zuen lan eta merkataritza eta estrategiako liderra izan da. Aurretik, aholkularitzako beste enpresa batzuetan egin du lan McKinsey & Company eta Arthur Andersen. Gaur egun hainbat proiektutan ari da, teknologia berri, gizarte berrikuntza, arte eta kultura arloan. Era berean, kultura mugimendu baten sortzailea da: Fair Saturday, mundua artearen eta kulturaren bidez aldatzeko eguna eta GKEen eta gizarte proiektuetan parte hartzen du. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziatua da, Marketing espezialitatean.
Programei buruzko informazio gehiago:
Iratxe San Vicente
Emaila: iratxe.sanvicente@deusto.es