Jordi Albaredaren hitzaldia: Cómo vender más y mejor en los próximos años

Jordi Albaredaren hitzaldia: Cómo vender más y mejor en los próximos años
2017/01/24
19:00 – 20:30
Edificio Aranzadi. Camino de Mundaiz, 50 20012 San Sebastián
 
Gaur egungo merkatua gero eta globalago eta konplexuagoa da. Eskaintza eskaera baino handiagoa da, prezioen gaineko presioa gero eta handiagoa da eta lehia ere gero eta handiagoa da, baina zailagoa ezagutzen eta jarraitzen. Horretaz gain iraultza digital eta teknologikoak gure bezeroekin erlazionatzeko hainbat bide zabaltzen ditu.

Mundua aldatzen ari da, gero eta azkarrago, eta saltzeko modua ere bai. Egoera hori gero eta konplexuagoa izango da etorkizunean, orduan, zeintzuk dira gehiago eta hobeto saltzeko gakoak?

Izen ematea

Jordi Albareda

Leroy Merlingo Zuzendaritza Batzordeko kidea eta estatuko iparraldeko zuzendaria da, horretaz gain Deusto Business Schooleko Marketingeko espezialitateko salmenten zuzendaritzako irakaslea. Bere karrera profesionalean, Bizkaiko Leroy Merlinen irekieran egin zuen lan eta merkataritza eta estrategiako liderra izan da. Aurretik, aholkularitzako beste enpresa batzuetan egin du lan McKinsey & Company eta Arthur Andersen. Gaur egun hainbat proiektutan ari da, teknologia berri, gizarte berrikuntza, arte eta kultura arloan. Era berean, kultura mugimendu baten sortzailea da: Fair Saturday, mundua artearen eta kulturaren bidez aldatzeko eguna eta GKEen eta gizarte proiektuetan parte hartzen du. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziatua da, Marketing espezialitatean.

Programei buruzko informazio gehiago:

Iratxe San Vicente
Emaila: iratxe.sanvicente@deusto.es

 
  • Partekatu eduki hau:
  • E-mail
  • Linkedin
  • X
  • Gehitu ekitaldia egutegira:

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Ondorengo XHTML etiketa eta atributuak erabil ditzakezu: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>