Topaketa: Berrikuntza eta jasangarritasuna elikaduraren sektorean

Topaketa Donostian

2024/05/09
Foro aretoa – Deustuko Unibertsitatea – Donostiako campusa. Mundaiz, 50 – 20012 Donostia

Deusto Business Alumnik, PwC-rekin batera, Elikaduraren sektoreko berrikuntza eta jasangarritasunari buruzko topaketa batean parte hartzera gonbidatzen zaitu.

Etengabeko bilakaeran dagoen mundu honetan, ekonomia, ingurumen eta gizarte arloko erronkek premiazko erantzunak eskatzen dituzten honetan, garrantzitsua da elikaduraren sektoreak berrikuntza eta jasangarritasuna bultzatzea, etorkizunera begira garapenerako funtsezko zutabe gisa.

Elikaduraren industriako berrikuntzak, produktu edo teknologia berriak sortzeaz gain, beste arlo batzuk ere izan behar ditu kontuan: kostuak hobetuko dituzten eta kontsumitzaileei prezioak murriztuko dizkieten jardunbide eraginkorragoak hartzea, ingurumena gehiago errespetatuko duten ikuspegiak ezartzea, hornidura-katea hobetzea eta negozio-eredu inklusiboagoak eta bidezkoagoak ezartzea, besteak beste.

Topaketa honetan, beren esparruetan lider diren adituek parte hartuko dute, eta elikaduraren sektorean berrikuntzaren eta jasangarritasunaren arteko bidegurutzean jarraibidea markatzen ari diren ezagutzak, ikuspegiak eta proiektu berritzaileak partekatuko dituzte.

Oraingoan pertsona hauek egongo dira gurekin:

Angel Jareño, Uvescoko CEOa.

Oscar Vicente, Angulas Aguinagako CEOa.

Borja Alonso, Albacorako Jasangarritasuneko zuzendaria.

Moderatzailea: David Martínez, Deusto Business Alumniko Zuzendaritza Batzordeko kidea, eta Managing Partner Stellum Food & Tech, Stellum Capital-en.

Izena emateko…