SALTO Systems-en hitzaldia: Gestión de equipos comerciales en entornos internacionales
Marc Handels SALTO System-eko Bazkide sortzailea eta Chief Marketing & Sales Officer da, 2001ean sortu zenetik. Aurretik, Marketin eta Negozioaren Garapenerako zuzendaria izan zen hainbat enpresatan, hala nola, TESA, Iparlat, Williams PLC eta Assa Abloy. Bere jarduera profesionala izateaz batera, irakasle aritu da Unibertsitate eta Business Schools batzuetan, Deustun, esaterako, eta beste erakunde batzuetan ere bai. Enpresa Zientzietan lizentziaduna (International Business) Haarlem Business Schoolen ( Holanda) eta Master in Business Innovation (MBI) Deusto Business Schoolen.
Ion Murga SALTOn hasi zen 2010eko martxoan, Marketin arduradun modura, AEB, Kanada eta Mexikoko merkatuetako Marketin arduradun modura, eta merkatu haiek eta SALTO HQren arteko lotura izateko, bai merkataritza arloan, bai produktuarenean. Azken 18 hilabeteetan CRM sistema erakundean ezartzen aritu da, gainera talde amerikarraren ikuskapena eta sustapena kudeatzeaz arduratu da.