Hitzaldia: “Factores de riesgo para el actual ciclo económico expansivo”

2018/10/16
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Ekonomia globalaren adierazle nagusiek jarduera oparoa eta goranzko joera erakusten badute ere, aditu batzuek diotenez hazkunde ziklo hau ahultasun sintomak ematen has liteke.

Oraingo ekonomia zikloaren mehatxu diren faktore nagusiak aztertzeko, Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu David Cano ekonomialariaren hitzaldi honetara: “Factores de riesgo para el actual ciclo económico expansivo”. Ekitaldia urriaren 16an izango da, 19:00etan, Madrilgo Deusto Business Schooleko campusean (Castelló 76).

Hitzaldia dela eta, Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboko 2019ko edizioko berrikuntzak ere ezagutzera emango dira.

Izena emateko

David Canori buruz

Deusto Business Schooleko Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboko irakaslea da. Finantza Ekonomiako doktorea eta Finantza Kuantitatiboetako masterra (EFA) da. Afinet Globalen bazkide-zuzendari nagusia eta Ondare Nagusien arduraduna da. DBSko eta finantzetan espezializatutako Espainiako hainbat graduondoko ikastetxetako irakaslea da (Finantza Aplikatuen Eskola, Pompeu Fabra Unibertsitatea, CaixaNova Negozio Eskola eta Oviedoko Unibertsitatea).

Informazio gehiago:

Natalia Vélez de Mendizabal