Hitzaldia: Impacto de la responsabilidad medioambiental de las empresas en sus resultados financieros

2019/01/28
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Gero eta enpresa gehiago ari dira aintzat hartzen ingurumena zaindu beharra dagoela eta horrek enpresako jarduerari balioa eransten diola. Hala ere, teknologia berdeak ezartzea, epe laburrean behintzat, negatiboa izan liteke finantza emaitzetarako.

Testuinguru horretan, nola kudeatu behar dute enpresek egoera hori modu egokian? Errentagarria da ingurumena errespetatzen duten soluzioetan inbertsioak egitea? Noiz hasten da emaitzak ikusten?

Galdera horiei erantzuteko, Fernando Gómez-Bezares ekonomialari ospetsuak eskola magistrala eskainiko du: Impacto de la responsabilidad medioambiental de las empresas en sus resultados financiero. Ekitaldia urtarrilaren 28an izango da, 13:00etan, Madrilgo Deusto Business Schoolen (Castelló 76).

Izena emateko

Fernando Gómez-Bezares

Fernando Gómez-Bezares Pascual Deustuko Unibertsitateko Ekonomia eta Enpresa Zientzietako lizentziatua eta doktorea da, eta Universidad del Salvadorreko Honoris Causa doktorea. Deusto Business Schooleko Finantzako katedraduna da eta irakasle gonbidatua Europa eta Amerikako hainbat unibertsitatetan. Artikulu zientifiko eta dibulgatzaileen eta 25 libururen egilea da, azken urteotan enpresen jasangarritasunean espezializatu da, eta arlo horretako aldizkari ospetsuetan argitaratu ditu bere ikerketak.

Informazio gehiago:

Miriam Gómez