Hitzaldia: “Lo que es bueno conocer si te toca cuidar de tus nietos”

Hitzaldia:
2024/01/16
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Roberto Fernández de Pinedo pediatraren hitzaldia (Bilbo, 1954).

Gurutzetako Ospitalean trebatu zen pediatra gisa, eta handik atera zenetik, lehen mailako arretako pediatrian lan egin du. Bere jarduera profesionalaren ama-ideiatzat hartzen du dramatikotik ihes egitea, trebetasunak eta ezagutza ematea, hazkuntza lasai eta lasaiak garatzen laguntzeko.

Bi liburu idatzi ditu: “El arte de ser padres sensatos… en la enfermedad” (Ed. A Fortiori) eta “El arte de la sensatez con las cosas del comer en la infancia” (Ed. Punto Rojo). Liburu horien helburua da azaltzea nola jokatu zentzuz, haurren osasun-arazo txikiak eta haurtzaroko janariaren ingurukoak maneiatzerakoan. Horretaz guztiaz hitz egingo du.