Hitzaldia | Patrones y datos oscuros que consiguen que compres en Internet
Gaur egun, erraza da egunero sortzen dugun datu kopuruari buruz hitz egitea. Hala ere, zailagoa da jakitea zertarako erabiltzen diren eta, batez ere, webguneek nola erabiltzen dituzten, azkenean eros dezagun.
Teknika horiei patroi ilunak esaten zaie, eta, sortutako “datu ilunekin” batera, produktu eta zerbitzuen webguneek gure burmuinak zer ikusi nahi duen erakusteko erabiltzen dituzten salmenta estrategia nagusiak dira, horrela gure erosteko nahia areagotu egiten dute.
Gai horretan sakontzeko, Álex Rayón Deusto Big Datako irakasle eta zuzendariak eskola magistrala eskainiko du otsailaren 25ean, 19:00etan, Bilboko Deusto Business School Bilbao egoitzan (Komertzialeko 3. Solairuan).
Ekitaldi horren esparruan, martxoaren 13an hasiko den Merkataritza Zuzendaritzaren Programaren berrikuntzak aurkeztuko dira.
Argibide gehiago:
Iratxe San Vicente
Emaila: iratxe.sanvicente@deusto.es
Tel: 944 139 454